Kızlar bebeğim 3 ay 25 günlük 3 ayı dolduralı zaten hep bir mama reddi ara ara huysuzluk la uykuya geçişte zorluklar la geçmişti ama şu 3 gündür karnı tok altı temiz gazı yok uykusu da biraz iyi zar zor olsada uyutuyorum ama sürekli ama sürekli ağlıyor hemde normal değil kahirlenir gibi ağlıyor sanki bir derdi var bazen aşırıya kaçıyor ne kucakta durmak istiyor ne yerde ne dışarıda ne yapacağımı şaşırdım valla atak hesaplama da 14 üncü günü gösteriyor atakta 🤔