Gardıropsta benim koyduğum bir ürün vardı bir kere giymiştim ufak bir ütü izi belli bile olmuyor ama bundan dolayı 250 ₺ koydum zaten 400 ₺ almıştım bakın aynı ürünü kadın bir kez giymiş 890 ₺ den koymuş aldığınız ürünün etiket fiyatına bakın araştırın mutlaka yazdım kadına böyle kazıklamaya devam edin diye şimdi çoğunuz sanane diyecek ama bence bu da kul hakkı sıfırı 400₺ ilk ürünü 890 ₺ ye koymak nedir hemde ikinci el