betiz Bebeğim 8 aylık 11 kilo günde bir yada iki defa emzirebiliyorum ek gıda yiyor mama içiyor yeri gelince arı mamalardan kullanıyorum ama doyma hissi hiç yok hep daha fazla istiyor sebebi ne olabilir ben de 40 kiloya düştüm artık çok zorlanıyorum
gizem1101 betiz ya keşke benimde bebeğim böyle olsa hep yese ama yok yemiyor o yemeyince deliye dönüyorm 7 aylım düzelir mi sizce 🥺