Oğlum 22 aylık konuşmadığı ve tuhaf hareketleri olduğu için psikiyatri ye görürdük 2 ay özel eğitim aldırın sonra tekrar göreyim dedi iyi yanlarıda var kötü yanlarıda iyi yanları daha fazla ama risk grubunda dedi çok üzülüyorum kaç gündür üzüntüden hasta oldum Allah kimseyi evladıyla sınamasın inşallah düzelir böyle olup düzelen oldumu aceba bir umut yazmak istedim inşallah normale döner