Evimizin kücük bir bahçesi var. Kücük bir alan sadece bir tane cok eski 50 yıllık erik ağacı var baya büyük. Ama ağaç hasta çürümüş gibi ama maşallah bol erik veriyor. Biz orayı kücük bir parka cevirdik ama ağaç problem olmaya basladı tepelerindeki erikler sararıp düşüyor devamlı, 1 ay önce ilaçlama yaptık hamamböcekleri sineklerden kurtulduk ama şuanda da arı istilası basladı. 2 bebişim var biraz korkuyorm açıkcası. Ne yapmak gerekir bilgisi olan var mı? Bu arada ağacı kendimiz kesmemiz mümkün değil baya büyük ve bildiğim kadarıyla kesimi de yasal değilmiş.