Bebeğim 40 günlük. Memeyi gayet güzel emiyor sütüm de var ama emdikten sonra karnı sıkışıyor gaz çıkaramıyor, doktora gittik gaz ilacı verdi ama kakası mukuslu ve köpük gibi. Alerji testine yönlendirdiler süt alerjisi için. Böyle bir şey yaşayan var mı çözümü nedir acaba?