Merhaba hanımlar, bebeğim altı ayı doldurdu. Ek gıdalara başladık. Ek gıda sonrası veya ek gıda verirken boğazını temizlenmesi için kaynatmış olduğum içme suyundan veriyorum. hem meme hem mama ile beslendiğimiz için şimdilik su ihtiyacı yok diye düşünüyorum. Sanırım ebebek’te satılan çocuklara uygun sular var onlardan mı vermeliyim yoksa evde kaynattığım su yeterli midir?