Merhabalar anneler 22 aylığız 4 gündür geçmeyen ishali var su içiyor diye serum takmadılar nişasta veriyorum yemiyor yoğurt yemiyor raxerin verdim oda tutmadı yani bu ishalin geçmesi için napabilirim lütfen bildiğiniz bişey varsa paylaşın her dk üst baş değişiyoruz üstüne kadar çıkıyor