15 aylıkken sütten kesip baza yatağa gecmesini düşünüyorum, yanına koruyucu bariyer takarım sanırım, sizce erken mi ? Sizler nasıl yaptınız ne yapacağımı bilemiyorum, park yatak dar geliyo yüz üstü sağa sola çok dönüyor o yüzden rahat edemediğini düşünüyorum