Koalaannesi0610 TuttiFruttii bn yarım saati hiç geçmedim yeterli geliyor bana belkide vücudunuza fazla geliyordur birde yarım saat deneyin seviye kaçta yürüyorsunuz o da etkiler belki
TuttiFruttii Koalaannesi0610 4.8 5.5 arası tempolu yapıyorum. fazla yapıyorum galiba bilemedim 🫠🤭yeni aldım sayılır acemisiyim
Koalaannesi0610 TuttiFruttii Bende aynı yapıyorum son dakikalarda 6.2 yi görüyorum ama yeni olduğunuz için bu yüzden de ağrıyabilir
TuttiFruttii Koalaannesi0610 ay teşekkür ederim ben 30 dk geçirmeyeyim alışana kadar kademeli arttırayım en iyisi
Koalaannesi0610 Lifee İnanın hiç ses çıkarmıyor birde evimde pat küt bütün sesler gider aaagı kata normalde ama komşuma yürüdüğüm zaman kaç kez mesaj attım hiç gelmiyor dedi çok sessiz çalışıyor zaten