10 ay 28 günlük bir kızım var. Ve son 4 5 gündür evde sürekli bir kıyamet. Asla durmuyor sürekli ağlama, kucak isteme, mahvoldum. Yanlız başıma büyütüyorum çocuğumu ve ne kahvaltı yapabiliyorum, ne yüzümü yıkayabiliyorum, ne tuvalete gidebiliyorum. Ne yapacağımı şaşırdım 🥲 Gurbette tek başımayım🤦🏻♀️ babası gelince biraz sakinliyor sadece. Önceden daha uysal bir bebekti. Atak mı bu, huymu değiştirdi anlayabilmiş değilim. Bende bazen sinirleniyorum bağırıyorum ona sonrasında çok vicdan azabı çekiyorum, üzülüyorum 🥹 lütfen bana bir akıl verin 🙏