2 aylık bebeğim fitilsiz kaka yapamıyor. her sabah huzursuz uyanıyor ve saatlerce ağlıyor fitil vermemek için direniyorum fakat o kadar sıkıntı yapıyor ki mecbur veriyorum. aynı durum benim bebekliğimde de varmış annem kulak çubuğuna sabun koyup veriyormuş her gün. bu durumu yaşayan var mı?