Zaman0686 Büyüğü 4,5 yaşında oldu. Eylülde kreşe başladı kahvaltı öğlen ve ikindi ara öğün var. Yemekleri artık seçmiyor yiyor onu okulda kural görüp arkadaşlarıyla alıştı yemek yemeye, ıspanak kabak vs aklınıza ne gelirse. Zaten okul menüsü çorba anavyemek pilav makarna ve yoğurt içecek oluyor . Akşam da artık babayla yemek masasında yiyoruz, telefon oynamayı da bırakıyoruz haftaiçi öğretmeni yasak dedi 😬
Darsı başınıza