Bir oğlum bir kızım var ikiside dünya kıymetlisi benim için. Oğlum biraz fazla yorucu bir çocuk gün içersinde gerçekten çok fazla yoruluyorum ve sürekli kaos içerisinde geçiyoruz. Kızım biraz daha sakin ve henüz 33 aylık hala bebeklik döneminde olduğu için ağladığı için daha hızlı müdahale etmek durumunda kalıyorum. Ve eşime oğlumun beni çok yorduğundan bahsettiğim bir gün bana sanki ben çocukken kız çocuğu olarak çok ezilmişim abim fazlaca kayrılmışta bende kızımı bu yüzden daha fazla seviyor kayırıyormuş gibi görünüyormuşum bu ifadeyi kullandı. O günden beri bir yanım kırgın kendimi sorgulayıp durduğum bir zaman olarak geçiyorum. Babam aynı zamanda kanser tedavisi görüyor karman çorman bir haldeyim