Svgcarim meraba biz henüz olmadık bir buçuk yaşında kontrolümüz var doktorumuz muayeneden sonra uygun görürse yapicak
Doğum yaptığım hastanede ilk muayene esnasında öğrendik biz çocuk cerrahiye gittik orada doğrulandı
Siz iyi bir Dr araştırın ve muayene ye götürün doktorunuz ne zaman uygun görürse o zaman alıyor Rabbim yavrularimiza şifa versin insAllah