urasnannesi Hanımlar Siz bu ayda neler yaşadınız neler bekliyor bizi anlatır mısınız zor muydu kolay mıydı??
dienx Bizim 7. ayımız çok güzeldi. 6.aya göre 7.ay daha güzel geçti. Ama her çocuk aynı değil. Değişkenlik gösteren bir durum.