Yclll biz de 6 aylığız öncesinde çok güzel uyku düzenimiz vardı.. Ama 3 gündür saat başı kalkıyo...🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Dişlerimizde beyazlatma var ama neredeyse 1 aydır böyle bir kızarıklık falan yok.. Niye böyle oldu bilmiyorum.. Karnı tok ağrısı vardır diye ağrı kesici de veriyorum.. Umarım geçici bir durumdur.. 🙄🙄