giresun bence verin yani tecrübem henüz yok ama tabiki aile bireyleriniz çok iyi bakıyordur fakat çocuğun arkadaş edinmesi sosyal olması önemli evde her şey bir yere kadar. Şuan bebeğim 9 aylık mesela evdeyim çalışmıyorum. Fakat 3 yaşına geldiğinde yarım gün kreşe vermeyi yada oyun grubuna düşünüyorum evde bile olsam annesi olarak biz bir yere kadar destek olabiliriz gelişimi için çocuklarımıza fırsat yaratmalıyız diye düşünüyorum💖