ikicicekannesi benim bebeğim de 21 aylık. Doğduğundan beri gece gündüz uyumaz. Gündüz uykusu biraz düzene girdi gibi ama geceler hala çok kötü. Dün gece uyandı.1.5 saat boyunca uyutmaya çalıştım. Emerek de uyumuyor artık ama sürekli meme diye ağlıyor . Sallayarak uyuttum tabi bu sırada 1 buçuk saat geçti. Yatağına koydum odama geldim. 2-3 dk sonra uyandı. Bu defalarca tekrarlandı. Artık en son yanıma aldım. Ağzında emzik gibi meme biraz uyumuş oldu. Sabah 6 da gene kalktı. Gerçekten uykusuzluktan bitmiş durumdayım. Benim kızım da yemek yiyen bir bebek normalde ama bu aralar 2 yaş krizinden mi sıcaktan mı bilmiyorum çok yemek seçiyor. Ne pişireceğimi şaşırdım. Yarım yamalak yiyip kalkıyor , sonrasında hemen karnı acıkıyor. Hazırlıyorum veriyorum gene azıcık yiyor. Çok zorlanıyorum bu dönemde ben de bıraktırmayı düşünüyorum ama nasıl olucak bilmiyorum. Sen artık büyüdün, memeye ihtiyacın yok diye anlatıyorum ama bakalım bir faydası olacak mı