Kızım 12 günlük yeni doğduğunda hastanede 1 hafta yattı kanlı kaka ve enfeksiyondan hastaneden çıktığında bitmişti şimdi tekrar oldu makatta çatlak var denildi bir haftadır da krem kullanıyorum başına böyle birşey gelen var mı yada bilgisi olan yardımcı olur musunuz çok korkuyorum