gulsenem26 20 günlük erkek bebeğim var kızlar ama acayip gazı var hem emiyor hem arada hip mama veriyorum ayriyeten bide aptamil aldım onuda deniycem gaz damlası bilgisi önerisi olan varmı
bussbety gulsenem26 bende aynı durum vardı hatta sizinle aynı mamaları kullandım. Hipp ve aptamil den uzak durun. Sizd tavsiyem sma comfort alın bebeğim sancıdan maf olmuştu ayrıca ocean enzymes lactase damla çok iyi geldi geçmiş olsun
jdjdkdkdk Forbiome ( yenidoğan için) kullan mutlaka bağırsakları düzenler probiyotik yani , gaz için de sap simplex doktorum önermişti. Beslenmelerin sonunda mutlaka gaz çıkartmayı dene beslenme aralarında da yapabilirsin bebek için daha rahat olur