prp2727 Her sabah 5 de bu şekilde uyanıyor saat 8 kadar sürüyor yaşama hevesimi aldı ne yapayım bilmiyorum nurse kullanıyorum yine aynı şurubu mu alsam
Minikbirprenses prp2727 malesef o aylarda öyle arkadaşım ıkınma oluyor sürekli çok rahatsız oluyordum bebeğim neden böyle diye ama hepsi öyle sanırım geçiyor bir süre sonra 3.ayda gazı i rahat çıkarmaya başladı Allah kolaylık versin sabret
nazeninanne Bizde tam 2. Ayda öyleydik gaz sancısı maalesef eğer mama içiyorsa gaz yapmayan mamaya geçin ama comfort bebelac gold gibi, geçiçi bir süre canım bebeğini düşün yazık acı çekiyor ve uyuyamıyor sadece sabır
aylisinannesi Benim kızımda 2 bucuk aylık cok gaz problemi yasadı dogu anadolu bölgesinde oturuyorum devlet hastanesindeki çocuk doktoru arada nir agzına zeytinyagı damlatın demişti önce saçma bulup yapmadım sonra çok gazının oldugu bir gün deneyelim ne cıkar dedim 1 -2 damla saf zeytinyagı damlattım . cocugum rahatladı. Size yapın diyemem ama ben böyle fayda gördüm .
barismom 23 günlük bende perişanım dün nurseyi aldık gece yaptı kendi kendine ama tatmin olmadı etkisi hemen belli olmuyor mı acaba bitkisel diye çok övdüler her sabah 5te ezanda benim bebede aynı gün boyuda uyumuyor akşam üzeri bayılıyor sürekli memede sakinleşmiyor çıldırmak üzereyim meme ucum çürüdü resmen
nazeninanne prp2727 çok güzel bize ilk yaramıştı sonra gaz yapınca bebelac golda geçtik şuan 5. Aya girmek üzereyiz aşırı memnunum
aylisinannesi prp2727 yaa mamasıda gaz yapıyor olabilir mi çünkü bazı mamalar bebeklere farklı etki edebiliyor.
jdjdkdkdk 3 ayına kadar olur gazdan dolayı oluyor evet, bebeğin bacaklarını bisiklet gibi hareketler yap hareket ettir , gaz çıkışı daha kolay olacaktır