dunyambebegim Mrvalpr benimki istiyo o yasta degil daha ama yapamam raharsizligim var ve yasak malesef
tkut Mrvalpr benim bir arkadaşım var tek çocuk evlendi eşi de tek cocukmus. Bir tane oğlu oldu baska çocuk yapmayacağım dedi oğlu şu an 8 yaşında . Kardeş istemiyor ben arkadaşımı liseden beri tanıyorum o zamanlardan sorardik hiç hevesli değildi kardeşe şimdi çocuğu da öyle ayrıca arkadasim bizim sahip olmadığımız çoğu şeye sahipti maddi açıdan tek çocuğun avantajı bu da .
snyck Mrvalpr 1e başlayacak bebekleri çok sevse de kendi istemiyor zor olacağını bu rahatlığı bulamayacağını biliyor açıkçası bende aşılamıs olabilirim 2 senedir bizle yatıp kalkar bizle gezer bizle yer çalışan da bir insanım neden aynı yola baştan başlayayım ki sırf 3 sene daha bebek sevmek için doguramiycam 😀
Mrvalpr simseklivekalpli genelde ilkokula gelince istiyorlarmış .ama artık tek çocuk olan çok fazla sanki
simseklivekalpli Mrvalpr tek, biricik, herşeyin en iyisi ona alınıyor, anne babayı paylaşmıyor, niye istesin ki😁 evet bazıları da okulda görünce istiyor ama 4 yaşta da olabilir bu neticede artık çoğu 4 yaşında anaokuluyla başlıyor
AlinaEmreHan1 Mrvalpr Tam tersi küçükken isteyip sonra büyüyünce herşeyi anlayınca istemiyorlar 😂 Şahsen oğlum şimdi ilkokul çağında asla ama asla diyor Kardeş sözünü bile duymak istemiyor 😂
gizematadeniz Mrvalpr ben tek cocugum 7 8 yasinda degil de daha 9 10 yas gibi istedigimi hatirliyorum. Ama boşanacaklardi yapmadilar. Simdi iyi ki kardesim olmamiş diyorum.
starwomen Mrvalpr Benim arkadaşımın oğlu istiyor. 8 yaşında. Neredeyse 1 senedir ara ara söylüyor diyor. Başka bir arkadaşımın da oğlu var o da 8 yaşında onun öyle bir isteği yokmuş
cokbilmismom Mrvalpr benim ki 15 aylık tek çocukta kalmak istiyorum, çocuk istiyor diye kardeş yapılmaz bence bu çok yanlış. Etrafımda öyle yapan var pişman maalesef. Ay bide bunun pes pese yapıp ayy beraber buyurler versiyonu var evlerden Irak 😂😂
mavili_kelebek Mrvalpr 10 yaşındayken bir kardeşi oldu istiyordu ama ben evli değildim o zamanlar şimdi bir kardeşi var. Bana kalsa 3-4 yaş arayla yapardım ama imkanlar el vermedi diyelim ☺️ şimdi kızım da 2 yaşına gelsin bir tane daha düşünüyoruz eşimle tabi abisi istemiyor erkek olucaksa olsun diyor 😅 onu bilemeyiz dedim. Ama çocuk kardeş istiyor diye çocuk yapılmaz bakıp yetebileceğin kadar yapılır bence ☺️