Bizimde aynı 3. Ayda bazen iyi olduğu günler oldu ah geçiyor derken bozuldu 2-3 saatte bir uyanıp ağlıyor gece memeyle kolumda uyutuyorum uyandıkça memeyi veriyorum ağzına mızmızlanıp sonra dalıyor baska türlü uyuyamıyorum çünkü sürekli meme verincede alışkanlık olucak diye korkuyorum inşallah ataktır ve geçer umuduylayım suan🥲 gündüzleride çok kısa uykular