Eminekaynar sakin kalmaya calisiyorum postunuzu okudugumdan beridir.konunun elle tutulur hicbir yani yok ama elimden geldigince cocugunuz icin bir seyler soylemeye calisacagim.oncelikle hicbir uzman 2yas bu cocuk yapacak bir sey yok demez diyemez.her cocuk icin her zaman her konuda yapilabilecek seyler vardir.bu verdiginiz ornekten gidelim siz 2 yas cocuguna al misir ye demek yerine gel birlikte camasirlari katlayalim diyip oturup oyunla karisik ona da gorev verseydiniz birlikte camasirlari katlasaydiniz kaliteli zaman gecirmis olurdunuz.kardesiyle ilgili islerde onu da dahil etmelisiniz.yemek mi hazirlanacak alin yaniniza verin sogani soymaya calissin elleriyle,kardesinin alti mi degisecek getirsin bezi.misir mi yenecek birlikte yemelisiniz.esiniz siz yapamiyorsaniz bile alip cocugunu oyun alanlarina parklara goturmeli.en en en onemlisi kucucuk cocugunuza yapistirdiginiz olumsuz etiketlere bir son verin.kimsenin istemedigi cocuk ne demek? Bunu duyan ve hissederek buyuyen bir cocuktan nasil bir yetiskin olmasini hayal ediyorsunuz?unutmayin bu hayati ve su andaki yasadiklarini bu cocuk secmedi.siz sectiniz siz karar verdiniz siz cocuk yaptiniz.kardesi olmus ilgi ona yonelmis bu cocugun butun davranislari ilgiyi cekmek uzerine.ebeveyn isbirligi cok cok onemli.esinizi alin konusun karsiniza.baktiniz olmuyor kres de bir secenek.enerjisini atmali sosyallesmeli.bakici destegi alabilirsiniz.oyun ablasi bulmaya calisabilirsiniz.2yas duygu duzenleme,haz erteleme vb sureclerin olusmasi icin cok cok erken.sunu asla unutmayin bugun yaptiginiz her olumsuz soz ve davranis misliyle size donecektir.