Kızlar merhaba
10 buçuk aylık kızım var bir iki aydır sürekli öksürük halindeyiz boğaz enfeksiyonu diş çıkarma derken 15 20 günde bir 3 kere antibiyotik kullanıyoruz 15 gün önce kullandık antibiyotiği mesela en son şimdi dünden beri öksürüğü başladı yine büyük kızımda 6 yaşında oda 1 aydır öksürüyor alerji dediler geçmedi onunda kan aldılar sonuçlarını bekliyoruz ama ikisininde böyle olması normal mi bilemedim. Evde kedim var acaba ondanda kaynaklı olabilir mi