Merhabalar oğlum 2 yaş 11 aylık normalde zaten çok hiperaktif bir çocuktu zor zapt ediyordum şimdi bunun üstüne inatlaşma öfke problemi bişeyleri paylaşamam uykusu olmasına rağmen uyumamak için direnmesi vs gerçekten çok zorluyor beni annem bana bu çocuğun psikolojisini bozdun ona kızmaktan deyip durur oysaki o bizim psikolojimizi bozmuş inanın artık ben kontrolden çıktım baş edemediğim için bana aşırı sinirli hareketler sergilediğini görüyorum bu konuda tavsiyeniz nedir ?