Deprem oldu yanımızda yatmaya başladı . Sonra eşim birlikte yatılmıyor çocuğa uyurken birşey yaparım korkusuyla , o ayrı bizde oğlumla beraber yattık. Yatış o yatış oldu . Benimle uyuduğunda kalkmıyordu da işimize geldi açıkçası . Şimdi ayrı oda da alıştırıyorum . Kalkıyor zırt pırt . Var mı benim gibi olup . Bana tavsiyeler de bulunmak isteyen . Nasıl bir yol izlemeliyim ?