AselimmmDurum ben de senin gibiyim. Rahat olamıyorum. Her şeyi kafama takıyorum. O yeşillik bizde de oluyor canım. Ama bazıları sütün yaradığını gösterir dedi. Mukuslu, parlak yeşil değilse korkma dediler. Ama işte korkuyoruz. Sesini dinliyorum, nefesini dinliyorum, kusuyor üzülüyorum, ağlıyor üzülüyorum, ses çıkarmaya çalışıyor ondan bile korkuyorum. Geçen hafta heö ağızdan hem burundan süt kustu. Halimi görmeliydin. Üşüyor mu, terliyor mu bir sürü sorunum var. O uyuduğunda yatıp dinlenemiyorum. Hep diken üstündeyim. Nasıl geçer bu takıntılar bilmiyorum. Bu arada kızımın adı Asel Duru ❤️ sanırım senin bebeğinle adaşlar 😊