mutluanne27 aynıyız bugun emzigi kesmemizin 2.gunu sanıyorum bundan dolayı gecikti bariz fark görüyorum çünkü. Hep yeni kitaplar alıyorum gün içinde okuyoruz surekli .ekran bizde 2 3 günde bir var diyebilirim.misal o gün dışarı cikacaksam o zaman acıyorum yoksa hazırlanmam cok zor olur geç kalırız diye .evdeysem hiç açmam önemli bi iş yapmyacaksam örneğin duşakabin temizlemk sıkıntılı kokuya vs maruz kalmasn diye açarım vs. Konuşma ilerlemezse cami hocasindan kilit çevirmesini istiycem 😆(şaka)