esoyiigit Canlar selam bebeğim gündüzleri uyurken öyle böyle gece pek uyumuyor sizlerin uyku durumları nasıl bu süreç gecicek mi çok yoruluyorum bazen sabrım gücüm azalıyor 40 ımız yeni çıktı gerçekten düsene binecek mi yazın kızlar bana da moral olsun
defnevedoruk esoyiigit benimkide 42 günlük gece hiç uyumuyor anlamıyorum şuan en çok uyuması gereken zaman aslında, şuan eşim kucağında sallıyor hatta
ecekrk esoyiigit geçiyor zamanla gece uykusu hep biraz zor benim kızım deliksiz uyur ama uykuya geçmek hep çiledir mesela bol temas ettirin uyku öncesi rutini oluşturun gece gündü farkını ayarlayın mutlaka kundak ve beyaz gürültü deneyebilirsiniz bunlarla ilerleyen zamanlarda kolaylaşır inşallah
aslanmomy esoyiigit bilmiyorum ama normal diye düşünüyorum ilk günler deliksiz uyurlar zaten ne oluyorsa sonra başlıyor gaz sancısı olabilir zamanla geçer inşallah 🙏
mgkurt esoyiigit 3-4 ay arası uyumaya başlıyorlar o aralarda da uyku eğitimini vermiş olman gerekir🫠🫠
esoyiigit Evet gaz sancısı oluyor çıkarmasına rağmen sancısı gazı çok kakasını günler sonra yapıyor kabız gibi inşallah gece rutini uzun ve güzel olur gece adamı perişan ediyor ya