Kızlar yaklaşık 2 senedir adet görmüyorum birçok doktora gittim hic bisey çıkmadı adet söktürücü ilaç verdiler ama faydası olmadı emzirmeyi bırakalı 4 ay falan oluyor dogumdan sonra cerazette kullandım emzirenler için uygun olduğundan dolayı ama şimdi emzirme olayım bitti yasmin aldım onunda kullanımı 21 gün kullanıp adet olup 7 gün sonra tekrar başlamam gerekmiş ama. Ben adet olamıyorum genede kullandam fayda eder mi