eceee111 Kızlar 2ay 15 günlük bebeğim var bundan 20 gün öncesine kadar göğüslerm doluyordu sertleşiyordu ama 20 gündür göğüslerim çok yumuşak ama sıkıncada süt geliyor çok şükür normal mi acaba mama vermiyorum hiç sadece anne sütü
ecekrk eceee111 8 haftadan sonra meme terbiye oluyor bebeğin ihtiyacı kadar süt üretiyor öncesinde fazla aşırı süt üretimi oluyor ama 8. Haftadan sonra yeteri kadar üretiyor ee o sırada emiyorsada göğüsleriniz sertleşmiyordur normal bir durum çişli beze ve bebeğin kilosuna bakın
eceee111 ecekrk Aa bilmiyordum tamam teşekkür ederim çişli bezi 5 6 tane çıkıyor ama dopdolu değil ıslaklık göstergesi dolunca çıkarıyorum bezi
ecekrk eceee111 yeterli olabilir araya kakalı vs de karışıyordur siz kilosunda bakın ama bence terbiye olduğu için öyledir