Yusufunannesii Oğlum 1 haftadır kakasını yaparken çok zorlanıyor muhtemelen damladan dolayı kabız oldu var mı yaşayan aynı belşrtiyi?
Sbnmygz Yusufunannesii ben de aynı damlayı kullanıyorum yaklaşık 3 aydır yapmadı bizde çevremde kullananlarda var onlarda da yapmamıştı
Sbnmygz Yusufunannesii kaç aylık bebeğiniz oğlum kabız olduğunda bi karışım yapıyorum 1 saate çişini yapıyor. 6 ay üzeri ise yarım çay bardağı suya bir çay kaşığı zeytin yağı bir çay kaşığı keçiboynuzu pekmezi hazırlayıp içirenildiğiniz kadar içirin faydası çok oluyor
Lokma Yusufunannesii ben de kızıma yaklaşık 7 ay kullandım. Kabızlık olmadı. Her kilo için bir damla veriyorduk
Yusufunannesii Sbnmygz benim arkadaşımın çocuğunu da kabız yaptı o yüzden şüphelendim. 6 aylık bebeğim ve alerjik doktora danışmamda fayda var