İyi geceler herkese sizlere bsiey danışmak istiyorum 48 günlük bebeğim var ilk zamanlar göğüs ucu yaralarım vardi iyileşti ama şu sıralar sol göğsümu verirken yine acı hissediyorum sabahları Deli gibi kaşıntı tutuyor ve gogsumun kenarında kızarıklık var bebeğimin dilinin üstüde beyazlık var yarın için genel cerrah sıra bulamadım aile hekimine gitsem bakar mı veya önerileriniz varsa bu gece uygulayabilirim acıdan emziremiycem yine