biyb yöntem kullanmıyorum ☺️emzirme önlüğünü alıyorum hep yanıma acıkınca veriyorum ama ben biraz soğuk bir ülkede yaşıyorum Türkiye gerçekten aşırı sıcaktır muhtemelen bu aralar,fikrimce fazla dışarıya çıkmayın yada akşam üstü çıkın çünkü diğer yöntemler de zor bebek büyütmek hiç bir aşamada kolay değil ☺️