biyb merhabalar, bebeğiniz henüz yenidoğan döneminde, sürekli emmek istiyor olması gayet normal. Ben doğumdan itibaren 2 ay kaşık biberon kullandım ancak sadece ev ortamında. Dışarıda ne kadar zor olursa olsun hep emzirdim, emziremediğim zaman olmadı hiç çünkü ona göre kendimi ayarladım. Emzirme örtüm vs hep yanımdaydı. Kaşık biberon ucu emzik gibi olmadığı için bebeğin içmesi zor oluyor yani işlem uzun sürüyor ağzından akıyor bir yandan onu sil aman üzerine damlamasın vs bence daha da zor. Emzirmek daha kolay geldi bana hep. 2.aydan sonra biberona geçtim çünkü kaşık biberonun hacmi 50cc idi, yetmiyordu sürekli doldurmak zaman kaybıydı, herkes anne memesini almaz bırakır emmeyi vs dedi ama kimseye kulak asmadım. Beni emmeyi de bırakmadı, şuan 8 aylık. Beni de emiyor biberonla da süt içiyor. Mamajoo marka biberon kullanıyorum bu arada belki bakarsınız🌸