RasayiAA 2. Ayda kakasında kan ile teşhisi koydu doktorumuz. Sıkı diyet yaptım. 4. Ayda kan ve deri testi yapıldı ama alerjisi çıkmadı. Ben diyete hala devam ediyorum. Çok şükür belirtiler azaldı. Süt ve ürünleri, et v ürünleri, balık, tavuk, yumurta, kuruyemiş ve domates tüketmiyorum. Margarin de kesinlikle kullanmıyorum. Paketli gıda da tüketmiyorum. Biz kaşıntıları için bioderma kullanıyoruz o baya rahatlatıyor. Eczanede vardır. Nöbetçi eczane bulup temin edersen doktora gidene kadar hafifletir