Kızlar ben çok araştırdım ama zar zor iki kişiden bilgi alabilmiştim. Kızım ameliyat oldu çok şükür. Süreci paylaşmak istedim olacak olan varsa. Anne için zor bir süreç oluyor yıpratıyor ama hepsi geçiyor ben çok ağladım çok paraladım ama geçti. Toparlanmaya çalışıyoruz. Ameliyattan bir gün önce çağırıyorlar. Yatış yapılıyoruz kan idrar tahlilleri oluyor. Benim kızım emip ek gıda aldığı için 4 saat aç kaldı iyice emzirdim sürekli . Sabah 4.30 da emzirmeyi bıraktım. Aç kalınca zor oluyor biraz çok üzücü ama allahtan 4 saat. Ameliyat 2 3 saat sürüyor. Birde uyanmasını bekliyorsun öyle çıkarıyorlar. Açık ameliyat yapıyorlar genelde bebeklere. Çok az bir kesi var. Bize dren felan takmadılar sonda vardı 1 gün takılı kaldı. İdrar takibi yaptık. Sonra çekildi bol bol bese ihtiyacınız oluyor. Kıyafet lazım oluyor. Onun dışında yastık vs getirdim ben. Birde en kolay minder ayarlamam oldu kızımın ameliyattan sonra yatabileceği minder ayarladım onunla kaldırdım koydum. Ben hiç kaldırmadan emzirdim sağına soluna yatıp kendine gelene kadar. Kucağıma almadım dikişleri yeniyken. 5 günde taburcu olduk. Arada huysuzlanıyor. Toparlanmaya çalışıyoruz ama geçti çok şükür. Sorunuz olursa cevaplarım