BongomyaPrensi Zdln bende haftalik plan yapıyorum her hafta 1 dersten 1 konu şeklinde ilerleticem aynı zamanda kursa gidiyorum hafta içi iki gün zaman bol insallah olucak ben inanıyorum 💕