zenginoldum valla şans değil 6 senedir atanamıyorum hoş üni bitti eve destek için hep özellerde çalıştım. Evlendim oturdum ders çalıştım o süreçte kürtaj olmak zorunda kaldım, kardeşim yoğun bakımlarda yattı, annem ameliyatlar geçirdi ve ben sürekli şehir değiştirdim bu yüzden. Bi yandan da hamile kalamıyorum falan çok zor bi süreçti ama hep baştan aldım araya 1 ay da girse baştan aldım😢 çevre şehircilik bakanlığına atandım bu arada