Kızlar 24 aylık kızım var. Gelişimi gayet güzel. Ama 10 aylık olduğundan beri erkeklerden inanılmaz korkuyor. 15 aylıkken arttı bu korkusu herhangi bi erkek travması olmadı asla. Dolmuşa otobüse binemez olduk. Bi erkeğe alışıp korkmaması için en az 20-25 gğn görüp alışması gerekiyor alıştığında bile utanıp yaklaşmaz yüzüne bakmaz. Gurbettryiz evşmize gidip gelen biri yok bizimde gittiğimiz birileei yok. 25 gündür annemlerdeyim çok güzel sosyalleşti ekran zaten sıfır. Ama yinede annemlere erkek misafir geldiği an korktum diyip yakama yapışıyo gidelim diyor. Gitmeyelim abi o ben senşn yanındayım merak etme desemde kâr etmiyor. Bu arada ev otobüs gibi kapalı alanlarda böyle. Dışarda parkta böyle değil. Ne zaman geçer bu acaba 1 ay sonra evimize döneceğiz otobüsle erkek görüp durmaz rezil oluruz diye korkuyorm🥺 artık ciddi bi şekilde kafaya takmaya başladım