Benim kızım çok akıllı laf söz dinleyen kurallara uyan hatta kreş ortamında dahi öğretmenin gözünün içine bakan bir tip. Bana fazla fazla yardımcı. İnada bindirmezse lafımı ikiletmez.. bu genel yapıcı pozitif halinden çok memnunum. Arkadaş edinebiliyor cok konusuyor güzel ilişki kuruyor ama gelin görün ki çok kırılgan cok ağlak özgüveni eksik. Ben biraz baskın bir karakterim ama kendimi de törpülemek istiyorum. Önerebilceğiniz birşeyler var mı yapmam gereken?