ecebyrm benm kızım 2.5 aylikti anni diye ağlıyordu, meme istediği zaman mımma diyordu. Şimdi 6 aylık aglaynca çok net anne ve mamma diyor. Eskiden duyanlar sasiriyidu bu kdr küçük bebek nasıl anne der diye ama diyordu işte. Ben sürekli annem vs diye severm, hadi meme emelim derdim. O da bilinçli taklit ediyordu belli ki. Ama mesela başka hiçbir kelime söylemiyor. Ve bu da gayet normal. Baba dede vs demesi muhtemelen bilinçli değildir. Babasini istedgnde baba diyorsa bilinclidir. Geri kalan sadece taklit.