Annelerim hormonların bi kısmının düşük çıkmasından dolayı ve kıstım olasından dolayı doktor cuma günü yaza hapını verdı adetimin 3. Günüydü başla dedi. O gün gece 12 de içtim dün de aynı saatte içtim ama bugün yanlışlıkla 3. Gün hapını saat 14 te içtim yani 10 saat erken ağrı kesıcı ıcıcekken kafam karıştı düşünün dalgınlıgımı. Şimdi bugün yine 12 de içecek miyim ilacı yoksa bugünü tekrar içmeyip yarın gece mı ıcıcem yine