Arkadaşlar kızımın 2 senedir kreş geçmişi var bu sene yine göndereceğim seneye 1. Sınıf
Bu sene aslında 1. Sınıfa hazırlık olması için güzel bir eğitim alsın istiyorum temelden. Özel okul düşünüyordum ama kararsızım özel mi devlet mi bilmiyorum kafam karıştı o kadar para ne gerek var aynı eğitimi veriyorlar vs diyenler oldu ikileme düştüm. Tecrübesi olanlar fikrini yazabilir mi