Kızlar bu durumu yaşayan var mı ? Banyo mutfak tuvalet kombi borularının altından. Nerde ufacık delik görseler çıkıyorlar. Bu eve yeni taşındım. 1 hafta oldu. Şok içindeyim. Bina eski yapı. Korkmuyorum ama iğreniyorum. Mutfaktan çıkması beni mahvetti kızlar ne yapabilirim. Etkili bir ilaç bir yöntem. Aynı durumu yaşayan var mı? Küçük kızım var ona zarar verirler mi bir mikrop virüs bir şey olur mu ? Bu sebepten evden taşınsam saçma mı olur ? 15 20 dk bir gidiyorum 3 4 tane çıkıyor her yerden alıp atıyorum yine çıkıyorlar. Hamam böceği yavrusu bu arada ne yapabilirim