Dilank geçmiş olsun. İlk gebelik mi?
Normalde plasenta yukarıda bebek aşağıda olur. Sizinkinde bebek yukarda plasenta aşağıda. İlişkiyi kesin, zaruriyet harici ayağa kalkmamaya çalışın. Aksi bir durum olursa plasenta çıkarsa ilk olarak bebek içeride oksijensiz kalır beyni etkilenir. Alttan bakmayı bilemiyorum bu durumda, yukarı çıkmazsa normal doğum imkanı yok zaten zorunlu sezaryen.