ayse01_alparslan Kızlar oğlum dört aylık yeni dış cikartiyo damagi bembeyaz olmuş siz bu dönemde ne kullandınız önerebileceğiniz bu iyi geldi bize diyebileceğiniz var mi yarın alcam.bende çocuğa
Semaelisa27 ayse01_alparslan tetagil diş granülu kullandım ilk bebegimde şuan ikinci bebeğim 4 aylık onunda beyazlamış baya salya akıtıyor kasıyor ağlıyor aynı ürünü denedim bugün şükür daha çok rahatladı uyurken
Semaelisa27 ayse01_alparslan sadece kafası çok sıcak oluyor benimkinin dün bir tane patlattı diş baya ağladı önceki 3 gün boyunca gece gündüz hep bir şeylere ağzını sürmek istedi şimdi diğeri çıkacak sanırım yine aynı çok huysuz hep ağlama modunda