Mamayı nasıl hazırlıyorsunuz , önce su sonra mama konulmalı tam tersini yaptığınızda su miktarı az oluyor ve mama katı oluyor buda kabızlığa sebep. Doğru hazırladığınız halde oluyorsa mama atarken ölçü kaşığından biraz daha az koyabilirsiz (çokdeğil) . Bir de bebeklere özel zeytinyağ var e bebekte , eczanede bulanilirsiniz bir iki milim mama içine atabilirsiniz biberona